Цей метод буде корисним як для тих, хто просто хоче навчитися розв’язувати кубик 2х2х2, так і для тих, хто хоче в майбутньому стати швидкубером та збирати його за лічені секунди. Адже цей метод налічує всього 9 алгоритмів, і в той же час з його допомогою можна розв’язувати головоломку менш ніж за 4 секунди.

Весь метод поділяється на 3 етапи:

  1. Розв’язання першого шару
  2. Орієнтація елементів другого шару (7 алгоритмів)
  3. Пермутація елементів другого шару (2 алгоритмів)

У алгоритмах, про які йтиметься далі будуть використовуватися символи R, U та F для позначення послідовності рухів граней куба. Детальніше про них вже було написано в методиці розв’язання кубика Рубіка. Отже розглянемо детальніше всі три етапи.

1. Розв’язання першого шару.

<-- Set recommended parameters for Sun Java plug in here: -->

Перший етап полягає в тому, що треба поставити 4 елементи кубика на свої місця, щоб утворився перший шар, як показано на малюнку справа.

Кубик 2х2х2 складається з 8 однакових елементів (маленьких кубиків), кожен з яких має 3 кольорові наклейки. В кубика 2х2х2 немає фіксованих центрів як в кубику Рубіка, тому спочатку вам буде трохи важче орієнтуватись з кольорами і сторонами, але розміщення кольорів все одно залишається однаковим: жовтий навпроти білого, червоний навпроти оранжевого або фіолетового (як на кубиках фірми LanLan), синій навпроти зеленого. Раджу новачкам завжди збирати перший шар з одного й того ж кольору. Найчастіше для цього обирають білий, тому всі формули та інструкції будуть для ситуацій, коли ви починаєте з білого кольору.

Нижче наведені кілька прикладів того, як поставити на своє місце кутовий елемент нижнього шару, а також два випадки «неправильного» нижнього шару.

<-- Set recommended parameters for Sun Java plug in here: -->

<-- Set recommended parameters for Sun Java plug in here: -->

<-- Set recommended parameters for Sun Java plug in here: -->

<-- Set recommended parameters for Sun Java plug in here: -->

<-- Set recommended parameters for Sun Java plug in here: -->

На цьому етапі можете самі експериментувати та ставити елементи куба на свої місця різними способами, адже це перший етап і ви нічого порушите.

2. Орієнтація елементів другого шару.

<-- Set recommended parameters for Sun Java plug in here: -->

Задачею цього етапу є утворення жовтої “шапки” на верхній грані, незалежно від бокового поясу.

Нижче будуть наведені 7 можливих випадків і відповідно 7 алгоритмів для орієнтації елементів другого шару. Отже, як використовувати ці алгоритми? Куб потрібно тримати білою стороною донизу, та повернути його так, щоб на верхній стороні жовті наклейки утворювали такий же візерунок, як в таблиці, далі просто виконуємо рухи, які зазначені у алгоритмі до відповідної ситуації і жовта сторона складеться.

Найлегший спосіб запам’ятати – це повторювати кожний алгоритм багато разів без зупинки до тих пір, доки руки сами не звикнуть до цих рухів.

(R U R’ U) (R U2′) R’ R’ U’ R U’ (R’ U2) R F R U’ R’ U’ R U R’ F’ (R U R’ U’) (R’ F R F’)
F (R U R’ U’) F’ F (R U R’ U’) (R U R’ U’) F’ R2 U2′ R U2 R2

3. Пермутація елементів другого шару.

Пермутація означає перестановка, тобто в цьому етапі нам потрібно переставити елементи у другому шарі так, щоб куб став розв’язаним остаточно. Продовжуємо тримати куб білою стороною донизу та робимо рухи U чи U’ до тих пір, доки два з чотирьох елементів не стануть на свої місця.
Окрім розв’язаного положення можливі два випадки:

1) потрібно переставити два елементи, які стоять поряд;
J-perm
(R’ F R F’) (R U2′) R’ U (R U2′) R’
2) потрібно переставити два елементи, які знаходяться по-діагоналі.
Y-perm
[F R U' R' U' R U R' F'] [R U R' U' R' F R F']

Якщо ви правильно виконували всі три етапи, то результат очевидний! Якщо у вас нічого не вийшло або ви вважаєте, що це все дуже складно, то перечитайте та спробуйте ще раз. Головне – не поспішайте, все у вас вийде! Якщо виникають ще якісь питання чи побажання, на нашому форумі завжди знайдуться люди, які з радістю допоможуть.
Бажаю успіхів!