COLL

Розв'язання кубика Рубіка та інших головоломок на швидкість
Аватар користувача
wcaroman
Адміністратор
Повідомлень: 2368
З нами з: 09 липня 2009, 17:06
Найкращий час: pb 9.13, avg5 11.83
Кубик 3x3: YJ-MoYu YuLong
Звідки: Київ
Контактна інформація:

COLL

Повідомлення wcaroman »

Зі статтею по COLL можна ознайомитись тут:
http://cubing.com.ua/howto/coll

Всі зауваження і поради - будь ласка в цю тему.
Якщо у Вас є питання з приводу роботи сайту, цікаві ідеї або пропозиції про співпрацю не соромтесь, і висловлюйте їх на форумі, по ICQ# 296740538 , або по електронній пошті: wcaroman@gmail.com
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
Аватар користувача
Nakajima
3х3х3
Повідомлень: 839
З нами з: 18 квітня 2010, 01:46
Найкращий час: 00:09.02
Кубик 3x3: Lubix ZhanChi
Звідки: Київська обл. смт. Гостомель
Контактна інформація:

Re: COLL

Повідомлення Nakajima »

Треба знати едж-контрол або вчити ZBF2L щоб користуватися цим методом. Але метод класний і формул не так багато :)
Аватар користувача
Artificial
4x4x4
Повідомлень: 1296
З нами з: 17 квітня 2010, 09:05
Найкращий час: 9.96
Кубик 3x3: MoYu Weilong
Звідки: Александрия
Контактна інформація:

Re: COLL

Повідомлення Artificial »

Для случая 1е знаю алгоритм довольно неплохой.
3х3: 9.96 / 14.90 / 16.48 / 17.72
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34

http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
Аватар користувача
ArbAlet69
Модератор
Повідомлень: 1596
З нами з: 25 листопада 2009, 20:30
Найкращий час: 00:07.84
Кубик 3x3: A69
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: COLL

Повідомлення ArbAlet69 »

крута методика, заслуговує на увагу, може почну вчити якщо в мене нічого не вийде з методикою яку я почав розробляти. Досить крута методика, не знаю що там вийде, але поживемо - подивимося))
Зображення
Зображення
Аватар користувача
Artificial
4x4x4
Повідомлень: 1296
З нами з: 17 квітня 2010, 09:05
Найкращий час: 9.96
Кубик 3x3: MoYu Weilong
Звідки: Александрия
Контактна інформація:

Re: COLL

Повідомлення Artificial »

Можно версию для печати?
3х3: 9.96 / 14.90 / 16.48 / 17.72
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34

http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
Аватар користувача
wcaroman
Адміністратор
Повідомлень: 2368
З нами з: 09 липня 2009, 17:06
Найкращий час: pb 9.13, avg5 11.83
Кубик 3x3: YJ-MoYu YuLong
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: COLL

Повідомлення wcaroman »

Nakajima писав:Треба знати едж-контрол або вчити ZBF2L щоб користуватися цим методом. Але метод класний і формул не так багато :)
ну весь ZBF2L вивчити це я навіть не знаю чи реально) ну дуже багато випадків і незручних алго.. я вважаю що не треба виходити на хрест обов’язково. якщо так випадає (випав жовтий хрест) - тоді є сенс подивитись, чи можеш ти виконати COLL чи ні. якщо швидше зробити звичайний OLL (або алгоритм простіший, або розпізнати COLL складно з якогось боку) - то треба робити звичайний, але якщо ти швидко помітив знайомий випадок - звісно виконуй, бо EPLL дуже швидкі, не кажучи про підвищену можливість скіпу.
а на едж-контролом треба ще працювати і працювати.. я вважаю що необхідно для кожного випадку ф2л знайти альтернативний алгоритм, який переставляє ребра по-іншому. це в принципі нескладно. або можна просто при утворенні останньої пари вставляти її не звичайним способом (U R U' R'), а наприклад через R' F R F', але це складніше угледіти, бо пів-алгоритму виконуєш як завжди, а над другою половиною треба задуматись.
Artificial писав:Для случая 1е знаю алгоритм довольно неплохой.
в студію! до речі я намагався зібрати найкращі алгоритми, і якщо вам якийсь незручно виконувати - питайте, запишу відео.
ArbAlet69 писав:крута методика, заслуговує на увагу, може почну вчити якщо в мене нічого не вийде з методикою яку я почав розробляти. Досить крута методика, не знаю що там вийде, але поживемо - подивимося))
навряд чи це можна назвати самостійною методикою, я вважаю що це більше додаток до CFOP, що дає змогу в деяких розв’язках знайти більш зручний шлях.
Artificial писав:Можно версию для печати?

на жаль відсутність досвіду в роботі з векторними редакторами не дозволяє мені зробити версію для друку, такі як робив Ігор Голубчіков (cubemaster), але якщо хтось зможе це зробити швидше за мене - звертайтесь, скину архів з зображеннями.
Якщо у Вас є питання з приводу роботи сайту, цікаві ідеї або пропозиції про співпрацю не соромтесь, і висловлюйте їх на форумі, по ICQ# 296740538 , або по електронній пошті: wcaroman@gmail.com
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
Аватар користувача
Artificial
4x4x4
Повідомлень: 1296
З нами з: 17 квітня 2010, 09:05
Найкращий час: 9.96
Кубик 3x3: MoYu Weilong
Звідки: Александрия
Контактна інформація:

Re: COLL

Повідомлення Artificial »

Алгоритм z U R2 U' F' R U R U' R' F
И насчёт ZBF2L или Edge control: можно использовать VHF2L, кому интересно - могу рассказать, что это. Роме скинул его, надо выложить.
3х3: 9.96 / 14.90 / 16.48 / 17.72
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34

http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
Аватар користувача
wcaroman
Адміністратор
Повідомлень: 2368
З нами з: 09 липня 2009, 17:06
Найкращий час: pb 9.13, avg5 11.83
Кубик 3x3: YJ-MoYu YuLong
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: COLL

Повідомлення wcaroman »

обов’язково викладу.. трошки часу дай =)
Якщо у Вас є питання з приводу роботи сайту, цікаві ідеї або пропозиції про співпрацю не соромтесь, і висловлюйте їх на форумі, по ICQ# 296740538 , або по електронній пошті: wcaroman@gmail.com
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
Аватар користувача
Artificial
4x4x4
Повідомлень: 1296
З нами з: 17 квітня 2010, 09:05
Найкращий час: 9.96
Кубик 3x3: MoYu Weilong
Звідки: Александрия
Контактна інформація:

Re: COLL

Повідомлення Artificial »

3e и 3f решают одну позицию (все углы на месте, но два неверно ориентированы). Нужен алг для позиции "углы по диагонали + 2 неверно ориентированы".
3х3: 9.96 / 14.90 / 16.48 / 17.72
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34

http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
Аватар користувача
IchBinEinCuber
2х2х2
Повідомлень: 141
З нами з: 03 березня 2010, 07:35
Найкращий час: 17.56(nl)
Кубик 3x3: DaYan 5 ZhanChi
Звідки: Черкассы, Украина

Re: COLL

Повідомлення IchBinEinCuber »

Це виходить, що потрібно на етапі OLL спочатку збирати хрест (чи робити ZBF2L) а потім розпізнавати COLL, що випав, потім його прокручувати, та ще й PLL робити %) . Імхо, простіше робити класичним Фрідріхом або користуватися F2LL.
Ололо! Трололо! Я володар НЛО!
Відповісти