COLL
- wcaroman
- Адміністратор
- Повідомлень: 2368
- З нами з: 09 липня 2009, 17:06
- Найкращий час: pb 9.13, avg5 11.83
- Кубик 3x3: YJ-MoYu YuLong
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
COLL
Зі статтею по COLL можна ознайомитись тут:
http://cubing.com.ua/howto/coll
Всі зауваження і поради - будь ласка в цю тему.
http://cubing.com.ua/howto/coll
Всі зауваження і поради - будь ласка в цю тему.
Якщо у Вас є питання з приводу роботи сайту, цікаві ідеї або пропозиції про співпрацю не соромтесь, і висловлюйте їх на форумі, по ICQ# 296740538 , або по електронній пошті: wcaroman@gmail.com
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
- Artificial
- 4x4x4
- Повідомлень: 1296
- З нами з: 17 квітня 2010, 09:05
- Найкращий час: 9.96
- Кубик 3x3: MoYu Weilong
- Звідки: Александрия
- Контактна інформація:
Re: COLL
Для случая 1е знаю алгоритм довольно неплохой.
3х3: 9.96 / 14.90 / 16.48 / 17.72
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34
http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34
http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
- ArbAlet69
- Модератор
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 25 листопада 2009, 20:30
- Найкращий час: 00:07.84
- Кубик 3x3: A69
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: COLL
крута методика, заслуговує на увагу, може почну вчити якщо в мене нічого не вийде з методикою яку я почав розробляти. Досить крута методика, не знаю що там вийде, але поживемо - подивимося))
- Artificial
- 4x4x4
- Повідомлень: 1296
- З нами з: 17 квітня 2010, 09:05
- Найкращий час: 9.96
- Кубик 3x3: MoYu Weilong
- Звідки: Александрия
- Контактна інформація:
Re: COLL
Можно версию для печати?
3х3: 9.96 / 14.90 / 16.48 / 17.72
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34
http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34
http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
- wcaroman
- Адміністратор
- Повідомлень: 2368
- З нами з: 09 липня 2009, 17:06
- Найкращий час: pb 9.13, avg5 11.83
- Кубик 3x3: YJ-MoYu YuLong
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: COLL
ну весь ZBF2L вивчити це я навіть не знаю чи реально) ну дуже багато випадків і незручних алго.. я вважаю що не треба виходити на хрест обов’язково. якщо так випадає (випав жовтий хрест) - тоді є сенс подивитись, чи можеш ти виконати COLL чи ні. якщо швидше зробити звичайний OLL (або алгоритм простіший, або розпізнати COLL складно з якогось боку) - то треба робити звичайний, але якщо ти швидко помітив знайомий випадок - звісно виконуй, бо EPLL дуже швидкі, не кажучи про підвищену можливість скіпу.Nakajima писав:Треба знати едж-контрол або вчити ZBF2L щоб користуватися цим методом. Але метод класний і формул не так багато
а на едж-контролом треба ще працювати і працювати.. я вважаю що необхідно для кожного випадку ф2л знайти альтернативний алгоритм, який переставляє ребра по-іншому. це в принципі нескладно. або можна просто при утворенні останньої пари вставляти її не звичайним способом (U R U' R'), а наприклад через R' F R F', але це складніше угледіти, бо пів-алгоритму виконуєш як завжди, а над другою половиною треба задуматись.
в студію! до речі я намагався зібрати найкращі алгоритми, і якщо вам якийсь незручно виконувати - питайте, запишу відео.Artificial писав:Для случая 1е знаю алгоритм довольно неплохой.
навряд чи це можна назвати самостійною методикою, я вважаю що це більше додаток до CFOP, що дає змогу в деяких розв’язках знайти більш зручний шлях.ArbAlet69 писав:крута методика, заслуговує на увагу, може почну вчити якщо в мене нічого не вийде з методикою яку я почав розробляти. Досить крута методика, не знаю що там вийде, але поживемо - подивимося))
Artificial писав:Можно версию для печати?
на жаль відсутність досвіду в роботі з векторними редакторами не дозволяє мені зробити версію для друку, такі як робив Ігор Голубчіков (cubemaster), але якщо хтось зможе це зробити швидше за мене - звертайтесь, скину архів з зображеннями.
Якщо у Вас є питання з приводу роботи сайту, цікаві ідеї або пропозиції про співпрацю не соромтесь, і висловлюйте їх на форумі, по ICQ# 296740538 , або по електронній пошті: wcaroman@gmail.com
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
- Artificial
- 4x4x4
- Повідомлень: 1296
- З нами з: 17 квітня 2010, 09:05
- Найкращий час: 9.96
- Кубик 3x3: MoYu Weilong
- Звідки: Александрия
- Контактна інформація:
Re: COLL
Алгоритм z U R2 U' F' R U R U' R' F
И насчёт ZBF2L или Edge control: можно использовать VHF2L, кому интересно - могу рассказать, что это. Роме скинул его, надо выложить.
И насчёт ZBF2L или Edge control: можно использовать VHF2L, кому интересно - могу рассказать, что это. Роме скинул его, надо выложить.
3х3: 9.96 / 14.90 / 16.48 / 17.72
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34
http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34
http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
- wcaroman
- Адміністратор
- Повідомлень: 2368
- З нами з: 09 липня 2009, 17:06
- Найкращий час: pb 9.13, avg5 11.83
- Кубик 3x3: YJ-MoYu YuLong
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: COLL
обов’язково викладу.. трошки часу дай =)
Якщо у Вас є питання з приводу роботи сайту, цікаві ідеї або пропозиції про співпрацю не соромтесь, і висловлюйте їх на форумі, по ICQ# 296740538 , або по електронній пошті: wcaroman@gmail.com
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
If you have any questions about web-site, interesting ideas and proposals for co-operation, please feel free to speak on forum, by ICQ# 296740538 , or by e-mail: wcaroman@gmail.com
WCA ID: 2009OSTA01
- Artificial
- 4x4x4
- Повідомлень: 1296
- З нами з: 17 квітня 2010, 09:05
- Найкращий час: 9.96
- Кубик 3x3: MoYu Weilong
- Звідки: Александрия
- Контактна інформація:
Re: COLL
3e и 3f решают одну позицию (все углы на месте, но два неверно ориентированы). Нужен алг для позиции "углы по диагонали + 2 неверно ориентированы".
3х3: 9.96 / 14.90 / 16.48 / 17.72
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34
http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
Sq-1: 7.19 / 27.04 / 30.03 / 35.34
http://www.worldcubeassociation.org/res ... 2011KALI01
- IchBinEinCuber
- 2х2х2
- Повідомлень: 141
- З нами з: 03 березня 2010, 07:35
- Найкращий час: 17.56(nl)
- Кубик 3x3: DaYan 5 ZhanChi
- Звідки: Черкассы, Украина
Re: COLL
Це виходить, що потрібно на етапі OLL спочатку збирати хрест (чи робити ZBF2L) а потім розпізнавати COLL, що випав, потім його прокручувати, та ще й PLL робити . Імхо, простіше робити класичним Фрідріхом або користуватися F2LL.
Ололо! Трололо! Я володар НЛО!