Контесты

Підрозділ присвячений щотижневим онлайн-змаганням

Какой контетст (второй) вы хотите на следующей неделе?

2х2
10
33%
4x4
4
13%
5x5
2
7%
6x6
2
7%
7x7
1
3%
3x3 OH
2
7%
Пирамидка
5
17%
Rubik's Magic
4
13%
 
Всього голосів: 30

Аватар користувача
ArbAlet69
Модератор
Повідомлень: 1596
З нами з: 25 листопада 2009, 20:30
Найкращий час: 00:07.84
Кубик 3x3: A69
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Контесты

Повідомлення ArbAlet69 »

онлайн змагання
Зображення
Зображення
Аватар користувача
cubemaster
2х2х2
Повідомлень: 476
З нами з: 27 липня 2009, 12:48
Найкращий час: 10.30с
Контактна інформація:

Re: Контесты

Повідомлення cubemaster »

Неужели ни у кого нет знакомых программистов, чтоб написать эту программу?
Я уже писал на одном форуме, но там сказали, что это все платно!
"Любое препятствие преодолевает настойчивость."
Леонардо да Винчи
Аватар користувача
Nakajima
3х3х3
Повідомлень: 839
З нами з: 18 квітня 2010, 01:46
Найкращий час: 00:09.02
Кубик 3x3: Lubix ZhanChi
Звідки: Київська обл. смт. Гостомель
Контактна інформація:

Re: Контесты

Повідомлення Nakajima »

І скільки коштує?
Аватар користувача
cubemaster
2х2х2
Повідомлень: 476
З нами з: 27 липня 2009, 12:48
Найкращий час: 10.30с
Контактна інформація:

Re: Контесты

Повідомлення cubemaster »

Nakajima писав:І скільки коштує?

Не спрашивал *SCRATCH*
"Любое препятствие преодолевает настойчивость."
Леонардо да Винчи
Аватар користувача
Rom1k
3х3х3
Повідомлень: 781
З нами з: 12 вересня 2010, 20:23
Найкращий час: single - 8.14
Кубик 3x3: Dayan 5
Звідки: Закарпатська обл. м.Хуст

Re: Контесты

Повідомлення Rom1k »

cubemaster писав:
Nakajima писав:І скільки коштує?

Не спрашивал *SCRATCH*

запитай якщо не дуже дорого то скинемся.
Love...its like a Rubiks cube.
Аватар користувача
cubemaster
2х2х2
Повідомлень: 476
З нами з: 27 липня 2009, 12:48
Найкращий час: 10.30с
Контактна інформація:

Re: Контесты

Повідомлення cubemaster »

Ну если уже платить, то нужно и дизайн, и все такое, и хороший язык программирования...
На том форуме не очень хороший язык. Может у кого-то бесплатно есть возможность написать. Так что ждёмс...
Если ни у кого нет такой возможности, то есть 3 варианта:
1. Скинуться, он за хорошую программу на С++ с дизайном и тд.
2. Проводить контесты как есть.
3. Не проводить их вообще.
Блин, а я только начинаю учится на программиста... Так что можете подождать 5 лет :-D
"Любое препятствие преодолевает настойчивость."
Леонардо да Винчи
forthe
3х3х3
Повідомлень: 749
З нами з: 16 вересня 2009, 13:32
Найкращий час: 3х3х3 sub22
Кубик 3x3: DY2GH
Звідки: Донецк
Контактна інформація:

Re: Контесты

Повідомлення forthe »

cubemaster писав:Может у кого-то бесплатно есть возможность написать.

могу в качестве эксперимента попробовать. вопросы и ответы в лс, асю ,скайп
Аватар користувача
ArbAlet69
Модератор
Повідомлень: 1596
З нами з: 25 листопада 2009, 20:30
Найкращий час: 00:07.84
Кубик 3x3: A69
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Первый украинский контест! (пробный)

Повідомлення ArbAlet69 »

Пропоную вести рейтинг. тобто після кожного змагання кожен учасник отримує своє місце. Після кожного змагання він отримує різні місця, а рейтинг відповідно це сума зайнятих місць ділена на кількість змагань в яких був учасник. + Непогано б було якби онлайн-змагання мали ліміт для учасника. Тобто, перед учасником з'являється екран, на якому написано: "У Вас є 5 спроб ітд.... час щоб заскрамблити куб і зібрати 15 хв. зверху на сайті буде йти час скільки особа вже перебуває на змаганні. Таким чином новачок чи брехун на своєму відео з збиранням куба засвітить той факт що він тільки що зайшов. Вхід буде не по іп чи ще якісь муті, а по введеному імені. учасник матиме змогу змагатися у різних видах і рейтинг буде як і по 3/5 і одиночній спробі. відео бажано щоб було обов'язковим для всіх. у всіх є вебки, фотіки чи телефони.
на кожен вид куба треба кожен раз по новому входити.
Зображення
Зображення
Аватар користувача
Doker1996
3х3х3
Повідомлень: 539
З нами з: 05 січня 2011, 18:05
Найкращий час: 11.32
Кубик 3x3: DaYan GuHong
Звідки: Біла Церква, Київська обл.
Контактна інформація:

Re: Первый украинский контест! (пробный)

Повідомлення Doker1996 »

ArbAlet69 писав:Пропоную вести рейтинг. тобто після кожного змагання кожен учасник отримує своє місце. Після кожного змагання він отримує різні місця, а рейтинг відповідно це сума зайнятих місць ділена на кількість змагань в яких був учасник. + Непогано б було якби онлайн-змагання мали ліміт для учасника. Тобто, перед учасником з'являється екран, на якому написано: "У Вас є 5 спроб ітд.... час щоб заскрамблити куб і зібрати 15 хв. зверху на сайті буде йти час скільки особа вже перебуває на змаганні. Таким чином новачок чи брехун на своєму відео з збиранням куба засвітить той факт що він тільки що зайшов. Вхід буде не по іп чи ще якісь муті, а по введеному імені. учасник матиме змогу змагатися у різних видах і рейтинг буде як і по 3/5 і одиночній спробі. відео бажано щоб було обов'язковим для всіх. у всіх є вебки, фотіки чи телефони.
на кожен вид куба треба кожен раз по новому входити.

Прикольно продумано!
Но есть такая штука как прокси, подменил себе ИП, скачал скрамблы, потренировался, потом зашел через свой ИП, и сдел контесты!
Все бы было хорошо если бы не маленькие хитрости! :)
Зображення
Аватар користувача
mouse
3х3х3
Повідомлень: 551
З нами з: 22 серпня 2009, 22:42
Найкращий час: sub30
Контактна інформація:

Re: Первый украинский контест! (пробный)

Повідомлення mouse »

Doker1996 писав:Прикольно продумано!
Но есть такая штука как прокси, подменил себе ИП, скачал скрамблы, потренировался, потом зашел через свой ИП, и сдел контесты!
Все бы было хорошо если бы не маленькие хитрости! :)


Можно зарегистрировать каждого участика контеста в системе, ввел логин\пароль - получил на 15 минут скрамблы. Правда 15 минут много наверное, я за 15 минут могу задрочить 5 скрамблов до саб15)) Так что лучше - авторизовался, нажал пробел, получил скрамбл секунд на 30, потом 15 секунд на преинспекцию, собрал, время отправилось. Пробел - второй скрамбл и т.д. Вобщем чо велосипед изобретать, тоже самое что кубмир экзаменатор, весь алгоритм работы есть, многократно протестированный, нужно только реализовать)
Відповісти